آیا پا حمام درمانی یک گزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا پا حمام درمانی یک گزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟

آیا پا حمام درمانی یک گزینه برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک است؟ همانطور که همه ما می دانیم، سندرم نفروتیک یک بیماری شایع در کودکان و بزرگسالان است. یک پسر مبتلا به سندرم نفروتیک، پدر و مادر خواهد را به بیمارستان ما را برای درمان این بیماری است. پس از درمان به مدت 15 روز. کمی پروتئین 24 ساعته 0.82-0.48 کاهش می یابد، وزن آن از 18.2kg به 15.7kg از کاهش می یابد. ادم را دارد تغییر آشکار است.

در این تصویر، این مرد گرفته شده است حمام درمانی پا، او بسیار آرام به نظر می رسد. نتیجه آزمون خود را نشان می دهد وضعیت او نسبت به گذشته بهبود یافته است. از دست دادن پروتئین صدمه به کلیه ها و سرعت کم از فیلتراسیون گلومرولی رخ می دهد. البته، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده ذاتی، کلیه کارشناسان درمان حمام پا برای بهبود وضعیت این بیماری صورت گرفته است.

درمان حمام پا بر اساس طب گیاهی چینی، بسیاری از گیاهان چینی استفاده می شود. در واقع، بسیاری از گیاهان چینی وجود دارد که قابلیت های غیر قابل تصور. در این روش درمانی در طول 40 دقیقه، در بهبود وضعیت ایسکمی کلیوی و هیپوکسی کلیوی موثر است. این می تواند آسیب تعمیر و بازیابی کلیه عملکرد کلیه. با کمک حمام درمانی پا، آب اضافی را می توان بدن مایع به صورت ادرار و یا پوست. البته، حمام درمانی پا است تنها گزینه نیست، شما همچنین نیاز بیماریهای دهان چینی برای کنترل وضعیت این بیماری است.

در حال حاضر، پدر و مادر از کودک مبتلا به سندرم نفروتیک آسان نیست. برنامه از روش های پزشکی به آنها بسیار مهم است. اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد حمام پا درمان یا هر گونه مشکل در مورد سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام زیر را ترک، ارسال ایمیل به kidneytreatmentspain@hotmail.com یا دکتر مشورت آنلاین، شما همچنین می توانید تماس بگیرید ما واتساپ در: +8615731123730، ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: